
Tworze historie fantasy, sf, bajki dla dzieci, okazjonalnie obyczajowe.
Jest fanem:
brak
Dodałem/am właśnie nową książkę
Mały wyścig w Hexanii
Dodałem/am właśnie nową książkę
Wieczny Płomień
Dodałem/am właśnie nową książkę
Uciekając przed przeznaczeniem
Dodałem/am właśnie nową książkę
2070 część druga
Dodałem/am właśnie nową książkę
Wszechmorze część pierwsza Wprawki z magii
Dodałem/am właśnie nową książkę
2070 Część pierwsza
Dodałem/am właśnie nową książkę
Zamek Griffithów
Średnio co sto lat wiedźmy ogarnia niezwykły stan.
Obdarzone magią kobiety czują, że muszą się zgromadzić i ścigać szukając cennych artefaktów.
Paxi Nuv, młoda wioskowa wiedźma z pogranicznej prowincji, postanawia też spróbować szczęścia.
Co ją czeka w czasie trzydziestego drugiego wyścigu wiedźm?
komentarze: 0
komentarze: 0
Nie mogąca umrzeć nieśmiertelna wojowniczka, nazywana Płomieniem, szuka sposobu by się uwolnić. A może tylko uda jej się odkryć swoje przeznaczenie i cel istnienia?
Jej wieczna podróż wydaje się nie mieć końca.
Trzy opowiadania o przygodach nieszczęśników, którzy stykają się z legendarną nieśmiertelną wojowniczka. Tam gdzie zjawia się ta niepozorna jasnowłosa kobieta często ujawniają się też potwory.
komentarze: 0
komentarze: 0
Dwoje młodych ludzi ze znakomitych (znamienitych) prastarych rodów Demer Cla Sshe i Aner Manom Oid nie potrafią się pogodzić z losem, który jest im pisany.
Wybierają inną drogę, na której spotykają nieśmiertelną wojowniczkę Limbde córkę Usse.
Czy to zmieni ich przeznaczenie?
komentarze: 0
komentarze: 0
Rok 2070 dla czterech wiekowych przyjaciółek zaczyna się fajerwerkami i kosmicznym pościgiem.
Żwawe staruszki nie planują rozrabiać, ale wciąż pakują sie w kłopoty. W ich towarzystwie nawet Sylwester, sprzątanie, wywiad czy aukcja stają się zwariowaną przygodą.
Pierwsza część z krótszymi lub dłuższymi opowiadaniami o bohaterkach, które nie mają zamiaru zwolnić i wciąż gonia za nowymi atrakcjami. Druga część roku dla przyjaciółek jest także pełna niespodzianek.
komentarze: 0
komentarze: 0
Trójka rodzeństwa obserwuje zagładę swojego świata. Niezwykła substancja pochłania magię i wszystko co miało z nią jakikolwiek kontakt.
W innym czasie i miejscu, Shu, mechaniczna wojowniczka, opuszcza swojego właściciela i przybywa do prastarego Skalnego Miasta. To zapoczątkowuje serię zdarzeń, które w przyszłości doprowadzą do katastrofy. Czy czyny i wybory Shu będą mieć aż tak poważne konsekwencje? A może przeznaczenie da się jeszcze zmienić?
komentarze: 0
komentarze: 0
Rok 2070 dla czterech wiekowych przyjaciółek zaczyna się fajerwerkami i kosmicznym pościgiem.
Żwawe staruszki nie planują rozrabiać, ale wciąż pakują sie w kłopoty. W ich towarzystwie nawet Sylwester, sprzątanie, wywiad czy aukcja stają się zwariowaną przygodą.
Pierwsza część z krótszymi lub dłuższymi opowiadaniami o bohaterkach, które nie mają zamiaru zwolnić i wciąż gonia za nowymi atrakcjami.
komentarze: 0
komentarze: 0
19-letnia Anabella Griffith, osierocona w dzieciństwie, mieszka z liczną dalszą rodziną w starym zamku na wybrzeżu Kornwalii. Pod koniec lata 1899 roku, podczas ślubu kuzynki, w zamku zjawia się tajemniczy nieznajomy i oznajmia dziewczynie, że musi ona przejąć pewne obowiązki, które od stuleci pełnią w jej rodzinie kobiety o imieniu Anabella. Młoda kobieta musi zdecydować, czy przyjmie je wraz z ogromnym majątkiem, czy wycofa się i straci wszystko. To początek historii Anabelli i jej rodziny zamieszkującej stary i pełen tajemnic kornwalijski zamek.
komentarze: 0
komentarze: 0