Beezar_komunika_tech

Marketing początkującego przedsiębiorcy

Ok%c5%82adka-1asd
dodany 08 paź 2018, 09:20 przez Arkadiusz Malanowski
35,14 PLNdodaj do koszyka

Informacje o książce

  • Ocena: 0.0 na 5
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kategoria

Poradniki

O książce

Poradnik „Marketing Początkującego Przedsiębiorcy” jest pozycją z którą powinien zapoznać się każdy kto zamierza spróbować sił jako przedsiębiorca. Jest kierowana także do osób, które założyły firmę, ale ich sprzedaż stoi w miejscu, nie mogą przebić się przez konkurencję, oferty ich są ignorowane i nie mogą znaleźć klientów. Jeśli masz koncepcję, to z tej książki dowiesz się czego warto unikać, aby Twoje plany przyniosły sukces. Dla tych którzy jeszcze nie mają pomysłu, autorzy przygotowali ponad 30 propozycji, które choć ryzykowne i nowatorskie mogą okazać się strzałem w dziesiątkę. Autorzy dołączyli do nich gotowe oferty, wybór właściwej lokalizacji i sposób promocji. Książka to zbiór porad z wielu dziedzin szerokorozumianego marketingu. Autorzy poświęcają wiele uwagi elementom o których wielu przedsiębiorców zapomina, a o których dzięki poradnikowi Ty będziesz pamiętać. Rozmaite formy reklamy, podejście do klienta, proces zamykania sprzedaży, to tylko część z bogatego zbioru informacji jakie znajdziesz w niniejszej książce. Jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę z zakresu badania rynku, znalezienia odbiorców, zarządzania firmą, kontaktu z klientami czy jak obierać i realizować efektywne strategie promocyjne i z jakich narzędzi korzystać to koniecznie przeczytaj „Marketing Początkującego Przedsiębiorcy”. Z pewnością zależy Ci, by Twoja oferta przyciągała klientów i wygrywała z konkurencją, a odbiorcy reagowali na nagłówek oraz hasło reklamowe. Autorzy rozwiewają również mity, wskazują na często popełniane błędy, uczą pokonywania barier w kontakcie z kontrahentem i przekazują wiedzę, która pozwala zaoszczędzić Twój cenny czas oraz pieniądze.

ISBN

ISBN: 978-83-951517-0-5

Komentarze

Brak komentarzy.
Bądź pierwszy!